Wszystko czerwone, także u mnie

http://herbimania.com/1685-wszystko-czerwone-akcja-dziewiarska

Przeglądając dziewiarskie blogi trafiłam na tekst, którego już sam tytuł przykuł moją uwagę. "Wszystko czerwone (...)" to przecież tytuł książki Joanny Chmielewskiej, mojej ulubionej tejże autorki, nie licząc nieco innego w konwencji "Pafnucego"! Dalej było równie ciekawie i zachęcająco. Nigdy jeszcze nie brałam udziału w akcji dziewiarskiej, a teraz poczułam się już na siłach spróbować. Zwłaszcza, że w mojej garderobie zdecydowanie brakuje jakiegoś czerwonego sweterka/bluzki/topu.
Wybór wzoru nie trwał długo, bo właśnie w tym czasie zauroczył mnie sweterek Dropsa, o wdzięcznej nazwie Rose Twist. Uważam, że idealnie wyglądać będzie w wersji czerwonej. Poza tym planowałam zrobić sweterek z czegoś lekkiego i puchatego, tak więc decyzja zapadła szybko i zakup włóczki został dokonany. Wybrałam Nako Moher Special w kolorze, oczywiście, klasycznej czerwieni.
Akcja jest również doskonałym pretekstem, żeby wrócić do książki pani Chmielewskiej. Jak trochę widać na zdjęciu, ten egzemplarz (należący do mojej mamy) ma już swoje lata i wiele par oczu go czytało, niektóre po wielokroć (np. mojej mamy...). Tak więc dziergam i czytam, parskając niekiedy niekontrolowanymi chichotami, budzącymi zaniepokojenie mego męża...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Catkins

Malachitowy Smok

Brązowo mi