Czerwony Twist


Kilka dni temu skończyłam, a wczoraj udało się zrobić parę zdjęć pierwszego, wykonanego przeze mnie sweterka. Wcześniej dwa razy próbowałam zrobić sweter ale obie próby zostały szybko sprute i zapomniane, jak to mówią: do trzech razy sztuka. Jak już wspominałam we wcześniejszym poście, sweterek został wykonany pod natchnieniem akcji Wszystko Czerwone autorstwa Herbi. I muszę przyznać, że nawet jestem zadowolona :D.
Wzór to Rose Twist Dropsa, który lekko zmodyfikowałam. Dodałam więcej ściegu francuskiego na bokach i rękawy robiłam "na okrągło", żeby było trochę mniej zszywania.
Przy okazji dziergania tego projektu, nauczyłam się, że po pierwsze zszywanie nie jest takie straszne, a już na pewno mniej niż chowanie nitek ;), po drugie, prucie włóczki z takim włoskiem to koszmar :P i po trzecie robienie dwóch rękawów jednocześnie, na jednej żyłce podoba mi się bardziej niż robienie ich po kolei.
Zużyłam 114 g włóczki Nako Moher Special, więc sweterek jest z tych piórkowych. Przyznaję, że nie spodziewałam się, że taki cienki sweter może być aż tak ciepły.




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miałam nadzieję, że uda mi się osiągnąć właśnie taki efekt ;)

      Usuń
    2. Wspaniały. Tak mi się spodobał, że wrzuciłam do kolejki do zrobienia:)

      Usuń
    3. Twój na pewno też będzie wspaniały :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Malachitowy Smok

Catkins

Skarpetki na święta