Czapka inaczej


Ostatnio na drutach mam sporo większych projektów lub po prostu takich, które z różnych powodów wolno przyrastają. Niewielką odskocznią była czapka - dwa wieczory i gotowa. Korzystałam ze wzoru Tushni Cloche, autorstwa Abbye Dahl. Miałam odrobinę szczęścia i udało mi się go wypatrzeć na Ravelry w momencie, gdy był za darmo. Wzór przykuł moją uwagę, bo już od dawna szukałam jakiejś nietypowej i wiosennej czapki i myślę, że ten lekko kapelusikowy fason z wywiniętym rondem i koronkową wstawką właśnie taki jest. Nietypowy, wiosenny i uroczy. Swoją wersję zrobiłam z Malabrigo Arroyo, która mi pozostała po Celtic Myths (uwielbiam tą włóczkę!).
Zdjęcia powstały przy okazji, kiedy mój mąż zachwycał się i obfotografowywał kwitnącego wawrzynka wilczełyko.



Komentarze

  1. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę powiedzieć, że mi się ta czapka bardzo podoba i ja również bardzo chętnie nosze różnego rodzaju nakrycia głowy. Tym bardziej, że jak widzę w sklepie https://hatfactory.pl/ różnego rodzaju nowości to za każdym razem chcę je mieć. Oczywiście co jakiś czas coś sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Malachitowy Smok

Catkins

Skarpetki na święta