Letni Top


Podczas ostatniej sesji fotograficznej z siostrą, zrobiłyśmy zdjęcia nie tylko różowego kardiganu, o którym pisałam ostatnio, ale również mojemu ostatniemu testowi. Po raz trzeci testowałam wzór dla Abbye, tym razem jednak nie jest to nakrycie głowy, tylko letni top.
Tusken Top, bo tak się nazywa najnowszy wzór Abbye, jest szybkim i doskonałym na lato projektem. Powstaje błyskawicznie, bo to jedynie dwa prostokąty, zszywane tylko w ramionach i na niewielkich odcinkach po bokach. Opcjonalnie, na bokach można dodać i-cordowe kokardki.
Moja wersja powstała z YarnArt Style, włóczki będącej mieszanką bawełny z wiskozą. Uznałam, że na letnią bluzkę dużo lepiej sprawdzą się takie niegrzejące włókna, niż wykorzystana w oryginalnym wzorze wełna merino. Chociaż może, na chłodniejsze dni sprawdzi się i wełna, jak kto woli ;). Wykorzystałam 125 g (462 m) włóczki, czyli dwa i pół motka, niedużo, a że ta akurat włóczka jest niedroga, to mogę śmiało zaliczyć projekt do tych niskobudżetowych, na każdą kieszeń.
Szczerze polecam wzory Abbye, projektantka często sięga do nietypowych form, jej wzory pełne są tekstur i kolorów. Zwłaszcza szale, które zachęcają do kolorowego szaleństwa i na pewno nie są nudne. Jednocześnie wszystko rozpisane jest przejrzyście i nie trzeba mieć zaawansowanych umiejętności dziewiarskich, żeby sobie z nimi poradzić.












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Malachitowy Smok

Catkins

Skarpetki na święta