Understory


Od pierwszego zdjęcia zapowiadającego projekt Understory, tworzony przez Marzenę Kołaczek z bloga Wełniane Myśli, wiedziałam, że ja taki też chcę. Nie wiedziałam wtedy jeszcze jak będzie ten sweterek wyglądał finalnie, ale już mi się podobał. Potem, gdy pojawiły się już zdjęcia ukończonego Understory, miałam maleńką chwilkę zwątpienia - sweterek był piękny, ale czy będę się dobrze czuła w takim trochę nietypowym fasonie? Szybko jednak odrzuciłam wątpliwości, wkrótce też kupiłam wzór i włóczkę. Dzisiaj nareszcie mogłam założyć zblokowany, z pochowanymi nitkami sweterek i przyznam, że jestem niezwykle zadowolona z efektu i jestem pewna, że nie będzie on zalegał zapomniany na dnie szafy!
Swoją wersję Understory wydziergałam z Alpaki Dropsa, którą bardzo lubię i ma pasujący do tego projektu włosek. Wybrałam piękny niebiesko-zielony kolor i zużyłam 410 g tej włóczki, robiąc drutami 4 mm. Pierwszy raz dziergałam z płatnego wzoru i jestem zachwycona, że wzór może być rozpisany tak przejrzyście i zrozumiale. Piękna oprawa graficzna tego wzoru też zasługuje na uznanie :). Uwielbiam projekty i bloga Marzeny, dlatego myślę, że za jakiś czas wypróbuję kolejny z jej wzorów :).







Komentarze

  1. Jestem zachwycona Twoją wersją! Piękny kolor, leśne zdjęcia - wszystko cudne!
    Cieszę się, że wzór Ci się spodobał! To wiele dla mnie znaczy :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie wiele znaczy tak miły komentarz od samej projektantki :) dziękuję!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Malachitowy Smok

Catkins

Prosze państwa oto miś...